Disclaimer

Door gebruik te maken van deze website stemt u in met de volgende voorwaarden en bepalingen. De Nationale Hoorstichting houdt zich het recht voor deze voorwaarden en bepalingen op elk gewenst moment aan te passen. Deze wijzigingen worden via deze website gepubliceerd.

Inhoud
De auteursrechten van alle gebruikte teksten en beelden op www.hoorstichting.nl berusten bij de Nationale Hoorstichting. Het is niet toegestaan deze zonder schriftelijke toestemming vooraf te verveelvoudigen en/of te bewerken. Toestemming kan worden aangevraagd bij de Nationale Hoorstichting, via info@hoorstichting.nl. Het overnemen van citaten is toegestaan met bronvermelding.

Aan de informatie op de site kunnen geen rechten worden ontleend. De Nationale Hoorstichting streeft ernaar actuele en correcte informatie aan te bieden. De Nationale Hoorstichting kan echter niet garanderen dat alle opgenomen informatie in alle gevallen daadwerkelijk actueel, correct en volledig is. De Nationale Hoorstichting is niet aansprakelijk, in welke vorm dan ook, bij schade of letsel als gevolg van, of voortvloeiend uit, het gebruik van de informatie van deze site.

De Nationale Hoorstichting is niet verantwoordelijk voor de informatie op websites waarnaar op www.hoorstichting.nl wordt verwezen.

Persoonsgegevens
In het kader van haar dienstverlening verwerkt de Nationale Hoorstichting persoonsgegevens, bijvoorbeeld wanneer u doneert, een bestelling plaatst, andere diensten afneemt of anderszins contact heeft met de Nationale Hoorstichting. De Nationale Hoorstichting verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doeleinden: het verwerken van bestellingen uit de webshop, het verwerken van vragen via contactformulieren en/of e-mail, het verwerken van meldingen in het meldpunt, het verwerken van donaties en het verwerken van andere correspondentie. Uw persoonsgegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld. De Nationale Hoorstichting houdt zich in alle gevallen aan de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens stelt. Voor vragen over ons privacybeleid, of om gebruik te maken van uw rechten van inzage, correctie en verzet ingevolge de wet, kunt u contact met ons opnemen via de hieronder vermelde contactgegevens.

Testen op de site
Op de website kunt u linken naar  een aantal testen, de Hoortest, de Mp3-check en de Check-Out. Voor deze testen worden geen persoonsgegevens verwerkt. De gegevens die gevraagd worden in de test worden uitsluitend bedoeld om de uitslagen periodiek op groepsniveau (man/vrouw, leeftijd, opleidingsniveau) te analyseren en rapporteren.

Nationale Hoorstichting
Laan van Nieuw Oost-Indië 334